Bővebben az INGYENES Konzultációról
Szerző: webes-munkaido.hu, 2022-09-01 Update: 2022-09-08 05:52:16
Minél nagyobb a cég annál nehezebb bevezetni egy új programot. De kis cégeknél is sok kérdés merül fel, főleg azzal kapcsolatban, hogy mi fog változni ha...
Ezekre a kérdésekre próbálunk megnyugtató válaszokat adni az ingyenes konzultáción.
Az idő pénz
A konzultáció célja kettős. Egyrészt szeretnénk, megismerni az érdeklődő ügyfeleinket, azokat a problémákat amelyekre választ keresnek valamint szeretnénk, hogy Te megismerhesd mi hogyan látjuk a munkaidő-nyilvántartás buktatóit és milyen megoldást tudunk nyújtani ehhez.
Régóta csináljuk ezt, sok problémával találkoztunk már, vannak kész válaszaink, de nem riadunk vissza a kihívásoktól sem.
Pontosan tudjuk a rendszerünk mit tud, mire alkalmas, ez nem egy dobozos szoftver, amit megvettünk és nem vagy csak nehezen tudjuk módosítani! Ennek a nyilvántartásnak minden elemét mi fejlesztettük! Ezért tudunk válaszolni egy online konzultációban minden kérdésedre.
Amikor a megfelelő szoftvert keresed, azt veszed észre, hogy kompromisszum nélkül nem nagyon megy semmi. A szoftverfejlesztés nagyon drága sport, sokszor még nagy cégeknek sem éri meg saját fejlesztésbe ölni az időt és a pénzt. Ezért marad az, hogy megnézed a piacon található kész megoldásokat. Van ahol demót adnak de nincs support, ezért rád bízzák a termék megismerését, van ahol videót adnak a szoftverről és csak annyit látsz belőle ami a videó készítésekor rendelkezésre állt. Van ahol még a regisztrációért is pénzt kérnek, előre mindenért akár egy egész éves díjat, mintha a Te felelősséged lenne, hogy a két hét teszt időszak alatt nem fedeztél fel valamit ami számodra nem optimális.
Mi azt gondoljuk, hogy a Te időd is drágább attól, hogy heteket vagy hónapokat ölj bele egy számodra új szoftver megismerésébe, mindenféle segítség nélkül.
Ezért inkább létrehoztuk az INGYENES Konzultációt, amit arra használunk, hogy a lehető legtöbb kérdésre választ kapj már az elején. Nem azért ingyenes, mert ez valamiféle marketing csali, hanem azért mert nekünk is az a legjobb, ha már az elején kiderül ha netalán mégsem minket kerestél.
Miről lesz szó a konzultáción
Elsősorban a Te kérdéseidet fogjuk megválaszolni, másodsorban mi fogunk kérdezni arról hogyan történik nálatok jelenleg a munkaidő nyilvántartása.
Ha esetleg jelenleg papír alapon van nyilvántartva vagy egy másik szoftverrel amivel nem vagy elégedett, akkor megpróbálunk olyan megoldást találni ami a lehető legköltséghatékonyabb módon vezet át a jelenlegi nem megfelelő helyzetedből egy átlátható nyilvántartásba.
Megmutatjuk a mi rendszerünket kifejezetten az általad elmondott problémákra fókuszálva.
Ahhoz, hogy pontos képet kapjunk biztosan szükség lesz az alábbi információkra:
- Használtok-e munkaidőkeretet?
- Vannak-e kialakítva munkahelyi csoportot?
- Fizeted-e a pihenőidőt? (köznyelvben ebédidő)
- Vannak-e az általánostól eltérő munkaidőben dolgozó kollégáid? (Általános = H-P 8óra)
- Vannak-e olyan dolgozók akik nem 8 órás munkaszerződéssel dolgoznak?
- Nagyobb létszám esetén vannak-e olyan csoportvezetők akik a beosztást kezelik?
- Saját foglalkoztatású bérszámfejtőd van vagy külső cég csinálja a számfejtést?
- Tudjuk-e, hogy milyen bérszámfejtő programmal történik a számfejtés?
Nem, baj ha nem mindegyik válasz van meg.
A munkaidő nyilvántartó lesz a kapocs a cég és a bérszámfejtő között. Egy ilyen szoftvernek lássuk be valahol a törvényi követelményeknek is meg kell felelni, ezért szükséges, hogy legyen egy ember a cégnél aki a gazdája lehet a munkaidő-nyilvántartásodnak. Ha van ilyen kollégád, boldogabb lesz a bérszámfejtőd is!
A konzultáció online történik:
- Microsoft Teams vagy
- Google Meet vagy
- Anydesk képernyőmegosztó szoftver
használatával, az általad választott platformon.
A konzultációt megelőzi egy telefonos egyeztetés ekkor pontosítjuk az időpontost is.
Amiről még szó lesz a konzultáción:
- Hogyan vezess be egy munkaidő-nyilvántartó rendszert
- Miben tér el a hagyományos papír alapú jelenléti ív a digitálistól
- Beosztástervezés és Munkaidő-nyilvántartás
- Szabadság nyilvántartás
- Munkaidőkeret figyelése
- Adatok átadása bérszámfejtő programba
- Dolgozók értesítése a tervezett beosztásról
- és még sok speciálisan egyedi kérdés
A konzultáció menete rugalmas, igényeid szerint átugorhatunk témákat, az is előfordulhat, hogy kifejezetten csak a Téged érintő kérdésekkel foglalkozunk.
Meg mutatjuk a nyilvántartó-rendszerünket és azt, hogy problémás kérdésekre milyen megoldást tudunk javasolni.
Ha tetszik amit látsz, akkor
- Segítünk kialakítania a cégedre szabott, legoptimálisabb munkaidő-nyilvántartást
- Egyeztetünk az érintett kollégáiddal, csoportvezetőkkel, betanítjuk a munkatársaidat
- Egyeztetünk a bérszámfejtőddel, átbeszéljük vele, hogy mire van szüksége és mit, hol fog megtalálni
- A bevezetési időszak alatt egy dedikáltan hozzád kiosztott kollégánk segít minden kérdésedben
- Végig segítünk koordinálni a bevezetés folyamatát az első lépésektől a bérszámfejtésig
Bízunk benne, hogy felkeltettük érdeklődésed, regisztrálj egy INGYENES Konzultációra és jöjjön aminek jönnie kell!
Mások ezeket olvasták még:
Heti pihenőnapok és Munkaidő naptár 2019 | A Magyar Közlönyben 2018 augusztusában megjelent rendelet alapján, 2019-ben három szombat lesz a nap [...]
Kategória: Hírek, aktualitások
Kategória: Nyilvántartást érintő
Kategória: Szabályozást érintő